5 טיפים לטיפול בחקירה משטרתית פלילית


חקירה פלילית מתייחסת לחקר העובדות שנאספו, אשר ישמשו בתיקי הגשת התביעה ולידיעת משפטים. זה כולל תהליכים באיסוף נתונים על מנת לענות על מטרתם. ניתוח הנתונים שנאספו הוא חלק מהתהליכים בכל חקירת משטרה פלילית.

הכנה לחקירה במשטרה היא בעלת חשיבות מכרעת להמשך התיק ותוצאותיו של ההליך הפלילי.

כבר בתחילת החקירה, הבין בבירור את מטרת הפעילות. הממצאים שלך צריכים לענות על שאלות ה- WH (מי, מה, מתי, איפה, ואיך).

אם אתה מוקצה לחקירה כלשהי, עליך להבין טוב יותר את הטיפים הבאים. להלן 5 טיפים לטיפול בחקירה במשטרה פלילית:

1. היכרות עם הצעדים שיש לבצע בחקירה הכרחית לכל התהליך. מודעות לנושאים האתיים השונים במהלך תהליך החקירה תסייע בפתרון התיק. הימנע מהטיות אישיות על מנת להבטיח הגינות. עליכם להכיר גם את הכלים הבסיסיים בתהליך החקירה כמו מידע, חקירה וראיונות.

2. בזירת הפשע אסוף את כל הראיות בצורה מושכלת וערוך ראיון לכל העדים הפוטנציאליים. צילם תמונות, תצפיות כלליות, מדידות וצילם חפצים שעשויים להיות קשורים לפשע. בראיון עדים, בדוק מה קרה ומי אחראי / אחראי לפשע שבוצע. ראיין עדים בנפרד כדי להבטיח את אמיתות ההצהרות שנמסרו. היה בקיא בהתבוננות ושמת לב לכל פרט במהלך החקירה. שימו לב לכל פרט שעשוי לספק מענה לפשע.

3. באיסוף שברי ראיות פיזיים ופליליים, יש להקפיד על רישום ותיעוד של כל אלה. אין מקום לטעות ולו הקלה ביותר מכיוון שהיא עשויה להשפיע על תוצאת החקירה.

4. במהלך תהליך החקירה, היו ערניים בלימוד ההתנהגות ושפת הגוף. אתה יכול להשתמש באסטרטגיה במטרה להטעות את החשוד. לכן, אתה יכול לשקר לחשוד כדי שיגלה את האמת. באמצעות הטעיה, החשוד יכול להתוודות על מה שקרה באמת בזירת הפשע. עם זאת, אינך רשאי ליצור או לשתול ראיות כלשהן, לשקר בעדות בבית המשפט, לשקר בדוחות, לשקר בהליכים אזרחיים, וכן לשקר בפני קציני המשנה והמפקחים שלך.

5. לחץ או לחץ על העצמי במהלך תהליך החקירה הם תקינים. עם זאת, עליך להתמודד עם הלחץ שלך כראוי. מוסר העבודה והמחויבות שלך יעזרו לך לבצע את המשימה הנתונה שלך.

טיפים לטיפול בחקירה משטרתית


עמידה באתגרים בניהול חקירה משטרתית פלילית תעזור לך להרגיש מרוצה בעבודתך ולהרגיש מוכשר. בכל חקירה של משטרה פלילית, זכור תמיד שאתה שם כדי לשרת ולהגן על הציבור. זה יעזור לך לבצע היטב את חובותיך ואת אחריותך כשוטר.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חתירה לניצחון - המטרה של כל עורך דין פלילי

למה חשוב למצוא עורך דין פלילי באזור המגורים

איומים בנשק