למה חשוב למצוא עורך דין פלילי באזור המגורים

 


אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת עורך דין פלילי בחולון הוא כמובן הניסיון, המקצועיות וגודל המשרד שעומד מאחוריכם בזמן הייצוג בבית הדין ובכל ההליך שבו אתם נמצאים.

אבל יש דבר חשוב מאוד שצריכים לשים לב אליו ורבים נוטים להקל בו ראש והוא מציאת עורך שקרוב למקום המגורים שלכם.

ברגע שתצליחו למצוא עורך דין שקרוב למקום המגורים זה יקל על ההליך שבו אתם נמצאים.

בין אם מדובר על הכנה לחקירה במשטרה, אתם תצטרכו לקיים מספר פגישות עם הסנגור שלכם, מה שאומר שאתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן יקר על נסיעות וסידורים שבסופו של דבר מסתכמים בעלויות, בכל מקרה ההליך הפלילי הוא לא מצב נעים ומייגע, אל תוספיו לעצמכם עוד נסיעות רחוקות ומיותרות לשם כך.

עורך דין ממוקד מטרה

עורך דין פלילי צריך להיות כזה שהוא ממוקד מטרה, יש המון עורכי דין שעושים הכל, אבל בתחום הפלילי אתם צריכים למצוא עורך דין שיהיה אחד שעוסק רק בתחום הפלילי.

הסיבה לכך שעורכי דין רבים עוסקים במספר תחומים היא כי הם רוצים ליצור רווח כלכלי גדול, מי שמפסיד במקרים כאלו הם הלקוחות שלהם ולכן, ככל שיש לכם עורך דין שיותר ממוקד מטרה ועוסק בתחום אחד תהיו בטוחים שהוא מכיר את התחום על בוריו בצורה יותר טובה והוא זה שיהיה הסנגור הנכון ביותר עבורכם.

זמינות מלאה

ייצוג בפלילי זה דבר שיכול מאוד לגרום להרבה אנשים ממש לא לישון בלילה, לכן הם צריכים שתהיה להם אוזן קשבת ומענה לכל שאלה מסביב לשעון, אם אדם נמצא במעצר וזקוק לליווי של סנגור פלילי חשוב מאוד ליצור עם הסנגור קשר כבר באותו הרגע ולדאוג שהוא ילווה אתכם בכל ההליך מתחילתו.

יש חשיבות מאוד קריטית במיוחד לחלקים הראשונים של החיקרה, אם עושים טעות ואומרים דברים שיכולים להפליל בחקירה הראשונית זה משהו שיכול ללוות אתכם עד לסיומו של ההליך ולגרום לנזקים כבדים מאוד לאחר מכן.

אסטרטגיה של מקצוען

עורכי דין פלילים צריכים לחשוב מהר, לדעת להתמודד עם מצבי קיצון ועם התנגדות של בית הדין בכל עדות שתחשוף החקירה.

לא פעם חיקרות רבות מצליחות להביא לעדויות שאין להן כלל עוררין והן מרשיעות את החשוד, אבל עורך דין פלילי תותח ידע להתמודד עם ראיות אלו, אם לא ניתן להתמודד עם הראיות הוא ידע שהוא צריך להתמודד עם האופן שבו אותן ראיות הושגו וככה יהיה ניתן לפסול את הראיה באופן חוקי מבלי שיצטרך לאחר מכן להתמודד עם אותה ראיה שוב.

אין תחליף לניסיון המקצועי

ניסיון מקצועי הוא הדרך לבדוק את היכולות של עורך הדין אותו רוצים לבחור. ההצלחה להתמודד עם תיקים היא ביכולת לבנות אטסרטגיה משפטית לבניית קו הגנה חזק ומקצועי איתו יכול הסנגור לשמור על הלקוח שלו.

 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חתירה לניצחון - המטרה של כל עורך דין פלילי

איומים בנשק